Reakce klientů na naše masáže

18.08.1010 00:18

Klient 1

Proživala jsem masáž  na velice různych úrovnich. Mohla jsem si opravdu vychutnat doteky a blizkost, aniz jsem se musela psychicky nějak zabývat tím, co ten druhý asi očekavá, co by chtěl, co vlastně chci já nebo co bude zítra. Byla jsem v tom směru osvobozená od všeho uvažováni, čímz se doteky blížily dotekům ze snu, když je člověk v určitém smyslu osvobozen od materiálniho světa, ale třeba i od masky osobnosti, kterou obvykle na sebe bere. V souvislosti s tim jsem prožila i intenzivni stav "tady a ted", tedy totalni přitomnost v čase. Nechci řict, ze bych nebyla ze začatku nebo i občas mezitim nervózni, ale podařilo se mi vždy dýchánim zase rychle uzemnit.

Chtěla jsem se i nějak zabývat vztahem k svému vnitřnimu muži. Nevěděla jsem sama, jak to má přesně vypadat. Ale věci si našly stejně jako v meditaci svou cestu. Pro mne to byl na začátku ten okamžik, když mě masér pozadal, abych se se zavřenýma očima celou svou vahu dozadu o něj opřela. Ten malý pohyb byl pro me hodně velký krok - pustit se, důveřovat. Ale jak jsem to udělala, tak jsem najednou cítila, ze me drži vesmir. Že vesmir je mužsky a že me stejně dobre drži jako matka Země, které jsem důvěřovala vždy. Bylo to tak nesrovnatelně krasné nebo objevné, možná to bylo poprve v živote, co jsem důvěrovala doopravdy mužskému principu ve světě - aspoň poprvé od doby dospivání. A hlavně nebyl to rozumový konstrukt nebo jen přáni, bylo to hluboké proživaní.

 

Renata

 

-----------------------
  

 

Klient 2

 

 

Ztratila jsem pojem o čase.Pamatuju si ty vlny, jak mě masér jemně přiváděl k vrcholu a pak zase jemně uzemňoval, ty návraty „na zem“ si jasně vybavuju, i když nevím, kolikrát se to opakovalo. Čím dál víc jsem si jistá, že takzvané „vyvrcholení“ má mnoho podob. Prostě mívám různé a různě dlouhé orgasmy. Tohle pro mě byla zase jiná zkušenost. Přicházela jsem spíš s odhodláním se orgasmu ubránit.Pak už jsem samozřejmě na nějaké ovládání zapomněla, ale masér mě vlastně sám k naprostému vyvrcholení nepustil, myslím k tomu „vypuštění“ kompletní energie ven. Spíš jsem měla pocit, že se mi tak nějak rozlila dovnitř. Vážně nevím, jak to popsat. Ale cítila jsem sexuální energii možná ještě intenzivnější, než při „normálním“ vyvrcholení, jen jsem se jí nezbavila. Rozhodně mi nebylo nic nepříjemné! Maximálně jsem si všechno užívala a snad doteď si připadám sexuálně – to znamená žensky nabitá. Přicházela jsem bez předsudků – to znamená, že jsem moc nevěděla, co mě čeká, ale těšila jsem se. Asi mám trošinku dobrodružnou povahu a výpravy do neznáma mě moc neděsí, spíše přitahují. Proto jsem přece přišla.

 

Lenka

 


Domácí vinotéka a lednice na víno. , Indukční vařič a indukční nádobí , Zahradní nábytek výprodej , Domácí vinotéka , Lednice s mrazákem Liebherr - špičková kvalita lednic